Friday, March 26, 2010

Conclusion utk hr nie..

Tadi masa jalan2 dgn ribena and teddy terdgarla 1 lagu nie kat Hitz..ribena dgn bongoknye srh tkr radio laen tp teddy kt jgn..ak pown bia jelaaa...tb2 ribena dgn bongeknya mengenakan aku..bongoknye ribenaa..ko saje je kan..dye kata aku klu dgr lagu ske dgr liriknya skali..pastu ribena kt lagi aku rasa lagu nie mcm dye bagi kat ko arrr...ak pon dah blur2 tnyala nape plak bai??..ribena pon dgn sengal2nye nyanyi part yg niee..."So let me in (let me in) give me another chance (another chance)"..so,aku tak terkataala kot...and tadi b4 kuar mkn aku saje nk buat ribena bengang ak just play je lagu tu memandangkan lagu tu sememangnye ada dlm laptop nie..

Pastu,ribena and teddy kt..ala,klu rindu kt ar rindu..tah papejeee...tapela dah biasa..tp rasa nk sepak pon ada..hahahahaha...so,lirik pnuhnyeee kat bwh nie jerrr....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wha- wha- what did she say
Mmmm whatcha say,
Mmm that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say,
Mmmm that it's all for the best?
Of course it is

I was so wrong for so long
Only tryin' to please myself (myself) Girl,
I was caught up in her lust
When I don't really want no one else
So, no I know I should of treated you better
But me and you were meant to last forever

So let me in (let me in)
give me another chance (another chance)
To really be your man
Cause when the roof cave in and
the truth came out
I just didn't know what to do
But when I become a star
we'll be living so large
I'll do anything for you So tell me girl

How, could I live with myself
Knowing that I let our love go (love go)
And ooh, when I do with one chance
I just gotta let you know
I know what I did wasn't clever
But me and you we're meant to be together

Girl, tell me whatcha said (said)
I don't want you to leave me
Though you caught me cheatin'
Tell me, tell me whatcha said (said)
I really need you in my life
Cuz things ain't right,

Cause when the roof cave in and
the truth came out
I just didn't know what to do
But when I become a star we'll be living so large
I'll do anything for you So baby watcha say!

No comments:

Post a Comment

Footer